15 Mart 2014 Cumartesi

Düşünceler Engelleri Yıkabilir mi?

   Bir adet Ferrarim var,Kırmızı değil belki ama Ayağımı yerden kesiyor.

        Eve annemle beraber gelmiştim
Aklımda bir tek gerçek vardı,Oda Hikaye'den ibaretti.Ne kadarda asildi,düşünebiliyor musun ,bir ders boyunca sadece bir kere gülmüş,Oda Müslüm Hoca'nın tahta ve tebeşir ikilisini Dokunmatik telefonlar gibi kullanması,Hiç görmedim ki elinde tebeşir varken tahtadan ayrıldığını,ama çok sadakatli bir öğretmendi,beden dersinde hocanın olmadığı zaman ,derse geldiği vakit sınıfa çıkartırdı,Hikaye geldi yine aklıma,Tebessüm ettim, O ne muhteşem bir göz yanılsamaydı diye düşündüm
Yarın  okulda göremeceğim nasılsa dedim,Ama içim bir başkaydı,bir önceki,hatta ondan önceki günlerden.
   Uyumalıydım,yarın asıl gerçeği öğrenecektim nasılsa
    ...
...
-Oğlum hadi uyan
Ya anne ,beş dakika daha uyuyum,söz hemen yetişeceğim okula.
(Kocaman bir gülümseme,hatta kahkaha)
-Oğlum hadi uyanda yerine yat burası hem soğuk hemde rahat değil

Tamam Anne deyip odama çekildim.
   Uyuyamıyordum,yine aklıma o'Kul gelmişti,nede tatlı yüzü vardı,baktığım bütün aynaları kırasım gelmişti,O kim Sen nesin?diye diye.
  ...
...
  -Oğlum hadi uyan
Kirpiklerimin arasından Anneme baktım,odamdaydım.
-Anne odamdayım ya işte...
(Yine aynı kahkaha,yine aynı gülümseme)
   Anlamıştım,hemen yataktan doğrulup bir yandan üstümü giyip,bir yandanda annemin verdiği lokmaları götürüyordum
  Okul evime yakındı,yaklaşık saatte 5 km kadar hız yapan bir arabam var,benim siyah ferrarim,kol gücüne dayalı bir ateşleme sistemi var,çok az yakıyor,bazen annem sürüyor,bazense ben
Evet ben bir engelliyim,ama Annem derdi ki hep"Engeli olan insanların sınavı daha kolay olur"diye.
  Bu söz benim hep ışığım oldu.
...
Okula gelmiştim,iki arkadaşım yardımı ile her sabah sınıfıma giderdim,giriş katındaydı sınıfım,idealist bir müdürümüz vardı,tam bir çözümerdi.Üç senedir sınıfımızı benim için değiştirmemişti.a
   Sınıfa geldik arkadaşım kapıyı açtığında sıramda bir karartı gördüm
Hikaye miydi o?Sanırım oydu


Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder